Söndag den 20 sep

Ja det vart några dagars sedan sist ...
Men det är mycket att göra och händer saker hela tiden , så jag hinner inte så mycket känns det som min tid inte är riktigt med mig..

Denna helg vart väldigt trevlig , vi vart erbjuden barnvakt.. så vi planerade en skogs stund med att plocka lite svamp och lingon...


Det vart 14 liter på en liten stund .. men det fanns mycket lingon så det kanske blir en tur till ut i skogen...
Men däremot svampen vart inte lika mycket hittade lite trattisar , kanske en vanlig kasse vart det nog...



Ett konstigt träd som blivit klyvet .....

Ja när man är i skogen så måste man ju göra det viktigaste ...

Fika är det godaste som finns i skogen.... smasken....

I dag söndag var det lite fotografering på barnen..
Lägger upp lite kort här ....
   

   

   

   

   

Ja det var blierna på kidsena ....

Sedan hittade jag några vackar bilder till idag som jag avslutar med....





Ja det var allt för idag ..

Hade bäst ´så hörs vi snart..

// Fredrik


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka fina kort.. jag ska ta några i helgen jag med när linus kommer ner som du kan få de av om du vill..

2009-09-21 @ 12:24:52
Postat av: Jeanette

Härliga bilder =)

2009-10-06 @ 13:02:46
URL: http://jeanettez.blogg.se/?tmp=13151736

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0