Halloj alla där ute....

Ja då var det dags igen ......
Först så tänkte jag bjuda på en mysig vår bild..  ja till viss del så vida man
 inte är allergisk för då är det inte så underbart...



Ja det vackert med våren ...
När jag satt i bilen i morss så lyssnade jag som vanligt på Rix Fm.... och de kom på tal om detta med att vara en Viking
Hmm man fick sig n tankstälare .. Alla tycker ju att man är viking på något sätt  om man är lite tuffare eller modigare..
och det har man ju vart med på .... men nu sedan Roger på Morgon Zoo tog upp det så var man ju lite fundersam..

för vad gjrde vikingarna då.. jo de plundrade ,, våltog kvinor , dödade oskyldiga ..... är det så vi menar när man säger att de är vikingar ...
Så jag vill då inte bli gemförd med en viking något mer...


Jag hoppas det finns fler här ute i landet som kanske tänker till  då de säger detta du är som en viking , dock tror jag inte man tänkt på detta hur de var....

Nog om detta ... snart helg igen .. skönt...
Mart kommer hem en sväng , skall bli skönt .. det är marknad i stan .. blir kanske en sväng ut på den och trängas.. fördeln är att det blir den årliga mc och bil kortegen , brukar vara pampig... skall försöka fota lite och del ge er bilder..

Skall ni hitta på något skoj i helgen då...??



Coolast i stan ??

Hade bäst till nästa gång ....

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej

jag kunde ta blider både före och efter uten det blev snånna ringar...

men det är väl smusts, förskte putsa lite men hjälpte inte.. men det var ju bara med tröj armen ;)



ha det bäst Kram

2009-05-27 @ 07:22:57
URL: http://jeanettez.blogg.se/?tmp=1315173
Postat av: martin

är det inte dags att lägga ut en ny det var ett tag sen du skrev







//martin

2009-05-27 @ 16:30:56
URL: http://martinloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0