Vilken dag det vart för Linus

Ja igår Måndag var jag hemma från jobbet ....
Foten börjar bli bättre men sysern tyckte jag skulle börja äta det penecelin som de skrivit ut i onsdags .. Suck tänkte jag men samtidigt om det skulle bli någon skit med foten så får jag väll försöka , men ni som ine känner Fredrik Lööf så bra kan jag säga jag HATAR medecin , tar inte ens huvudvärks tabletter och än mindre då penecelin, men nu har jag bakat på det och börjat idag torsdag.. Men fy så illa det smakade .

Jo iallafall måndagen var bokad för cirkus i borlänge som vi hade fått biljetter till ....Det var ju Cirkus Maximum som gästade Borlänge .

Så efter omläggningen p vårdcentralen så drog Linus och jag för att hämta våra biljetter ..
Vi fick se djuren ute , och Linus vart ganska inponerad hur stor en elefant är..

     

Elefanter är stora             Vilka konstiga djur..          Han var söt ..                     Dessa var 1 timme gamla .

Så på väge hem så tänkte vi skulle åka förbi hos Hasse men det vart inte så ...
Och jag tänkte vi åker väll ok fikar någon annan stan Linus och jag då.. Men men fortfarande måndag och vårt trevliga fik i Gustafs hade stängt ,  suck  :(
Så då tänkte jag vi åker ut till Anders och Maria som är gris bönder och fikar hos de.. och de skulle ha rundtur på gården så det fick vi följa med på , väldigt trevligt .. Så du som inte har något at göra en ledig dag , åk till Forsa Gård .. och se deras små grisar...

   

Ja efter en skön stund på gården var det dags att åka hem och byta om.. för at sedan åka till cirkusen.

Jag lägger ut lite bilder från den , svårt att fota i tältet.. men det var trevligt ..

   

   

Ja det var väll allt för idag .. Jo jag har börjat jobba igen med min fot ... och det gick hur bra som helst ....

Så tills nästa gång .. ha det så bra ..

// Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0