Torsdagen den 25 juni

Ja tiden går hela tiden .. Hade sett ifram emot mycket kul nu på den senare tiden .. men men ..
För i går på jobbet skulle jag kapa av några brädor som satt på en pall , och vad jo motor sågen slinter rätt in i min fot.. MM och man har ju såg stövlar på sig , o nej.. utan en bara skor.. och tillråka hade jag mina sommar jobbar skor det vill säga stora luft hål , precis i ett sådant prickade jag av.. : ( ... suck så tråkigt men som sagt en olyka är så lätt gjort ...

Tog ett kort på foten innan de tråklade ihop den...



idag torsdag åkte vi till Borlänge och träffade min bror från Göteborg som är här uppe denna vecka , var kul att träffa de..

Sedan hemma igen så ville Linus tälta , så det vart att plocka upp hans tält , men det tråkiga är att man inte kan bära något eller göra enkla saker som man gjort förr , nu behöver man hjälp till allt.. men Linus är duktig, som hjälper mig med små saker...



Här tittar linus ut från sin camping.. han har bäddat där inne med..
kanske man blir inbjuden till han sedan .. 

Passa på att skicka ett tack till carina som hjälp mig med det saker jag inte kunnat gjort .. Tack..

Så helg nu får man planera om, undrar vad man skall hitta på ....

Ni där ute får ha en skön helg och hopas nu vädret får stanna kvar hos oss..

// Kram Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0