Torsdag den 11 juni står det idag ...

Ja skall försöka skriva lite tänkte jag ....

Denna vecka har det vart fult upp hela veckan...
I måndags så hade Antons klass sådan föräldra avslutning , ja det var ju en fin måndag , kom till skolan och vi skulle spela fotboll .... Föräldrar mot barnen.. Ja vi började spela , efter ca 5 min så öppnades hela himlen , ösregn ... Så vi tog skydd under ett sådan litet lekhus .. Men sådan tyckte fröken att vi skulle gå upp i klassrumt och fika då.. så det vart fika i klassrumet..

Ja sedan vart det ju tisdag ... Skolavslutning ...
Man kan säga bara säg som så... Vi hade tur med vädret ..

     
  


Ja det var lite kort från avslutningen , där vart det fika i grön gräset..
Onsdagen var var det bara regn och regn .. idag torsdag så började det på samma sätt.. men det sprack upp och vart bättre väder .. Sedan har jag ring runt i dag och försökt fått en besiktingstid , då jag slarvat lite med de fel jag fick vid besiktningen förra gången som jag inte hade  åtgördat , nu kostad det en ombesiktning  : (
Ja ja får se det som så att den blir besiktigigad detta år i stället ..
Fick först en tid neri fagersta , men kändes som fel hål..
Så jag åkte ner till besiktiningen samtidigt som jag var och köpte mina lampor..
Och de skulle fixa det i morgon bitti .. Guld värt till de profisionela personalen som fixar det...
Så är det problemet klart .. men känns alltid nervöst att fixa göra detta ...

Ja sedan är det helgen kvar bara ... Lördag bär det av till Sundsvall och grabbarna skall upp till Umeå.. så de blir där i nu en stund ..
Ja sedan är det inte mer än en vecka kvar till Midsommar , hoppas värdet kan vara gott och visa den bättre sidan , själv har jag inte bestämt riktigt vad man skall göra ..
Vad skall du göra på midsommar ???

Jag får önska alla en skön start på sommaren  för vist kan man säga att så fort skolavslutningen vart så är det sommar , ja sedan kan ju vädret tycka annat.. men men vi bor ju i sverige.. ; )

Så lev och må...

// Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0