söndag 28 juni

Hej alla där ute ...

Igår lördag var en riktigt lyckodag för mig och Linus..
efter min olycka har jag inte kunnat göra något med foten , så i går bestämde jag mig att prova att säta mig och köra bilen...
Och det funkade hur bra som helst , så svulnaden har gått ner och jag kan nu stödja mig på foten, så nu är jag både glad och lättad.. Så Linus och jag åkte till Borlänga och fikade hos Johan & Ylva , de bjöd på glass och jordgubbar som vi mumsade på .. smaskens ...

På vägen hem ringde jag en komis som laga bilen i veckan .. och undrade lite över lite skakningar och han bad oss komma över till han så kollade han och det var lungt ..
 
Som grädde på moset för Linus del så passade han och jag på att åka lite gocart .. gissa om han tyckte det var skoj..
Här kommer lite bilder från detta ...

   
Linus testar hjälm            Pappa & Linus                  Linus testar en cart själv

   
Testar en motorcykel       Hittade en liten cart          Det var skoj att leka med de...
   


Ja sedan skull jag vilja påmina om at ni som inte blivit fadder till de undrbara isbjörnar , gör det de behöver er hjälp..



Så tills nästa gång får ni ha det bäst...

// Fredrik


Kommentarer
Postat av: rasmus din son

var det kul att åka go-kart

/rasmus

2009-07-15 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0