Hmm tisdag den 16 juni..

Hej alla vänner.....

Ja vad tidn går fort när man ser på almenackan .. snart är det dags för att börja räkna framåt mot jul.. känns inget skoj.. men är det inte sm så att efter midsommar så börjar det vända med ljuset , lite tråkigt .. men men...

Jag idag vart deet ingt jobb för det hade regnat för mycket så .. Linus fick vara hemma och det sa han inte nej till det ..
Så idag sken solen även här en .. ; )   Så jag och exet passade på att åka och ta en fika med Linus idag så vi åkte till Torsångs Caf , men vi båda vart lite besvikna , vi har ju vart där flera gången men det har bara blivit ner kört nu och inte alls något viare mysigt längre..

Men man kan ju hoppas att det blir någon uppryckning på den planen att de skall fixa till allt..

Men det var gott at sitta ute och fika och små prata , och kaffet var faktiskt gott...

Så tänkte bjuda på några bilder från dagens lilla fika stund..


          
Linus ..                                     Linus & Carina                     Sommarprinsen....

Ja tänk det är bara några dagar kvar till midsommar ..
Känns både och med detta , lite så för det possitiva att det är väll en stämpel på att  nu är det sommar ...  men kanske man får hoppas att det kan bli varmare och bättre värder så man kan få slita lite på kort brallorna

Annars då så var det ju att jag skjutsade upp Rasmus & Anton till sundsvall i lördags .. så nu är det lite tyst och lungt att jag och bara Linus ..

Trodde han skulle sakna de men han köper och gillar läget bra..  känns skönt...
Sedan så kommer ju Martin md tåget på torsdag och han skall fira midssomar med oss här då.. skall bli myssigt ..
Han har beställt Ungsbakad lax md potatis , så det blir väll till att fixa det..

Nej mina väner och ni andra ..

Nu skall jag hoppa i säng för i morgon bär det av till jobbet och dagis .. Så ni får ha det bäst där ute..

Kramar Fredrik

p.s kom på att ni som inte har något för er tycker jag skall ni skall be ge till Leksand och lyssna på Benny & Nisse 
har en fundering på att kanske åka upp och lyssna på de....   d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0