ja då var det helg igen då..

Idag den 3 juli så har man börjat fundera lite grann..
Det var inte läge sedan skolan slutade , men det är snart en månadsen . tiden springer iväg.. Ja lika midsommar det 2 veckor sedan .. Jag förstår inte vad tiden tar vägen riktigt är inte helt med känns det som ..

Ja blickar man framåt så är det 27 dagar kvar tills jag får bjuda på tårta för min egen del  men förre de så skall väll martin ha lite kalas ...

Ja det står inte på förren det är höst ute igen.. 
Men nu skall vi vara postiva och se framåt med kort vinkel...

Det är ju helg och hoppas ni kan få njuta av ännu en skön sommar helg .. här såg väll söndagen lite svalare men men .. det behövs det med....

Så tills nästa gång ...
Lev och må väl..


// Fredrik

Kommentarer
Postat av: martin

mm men jag fyller före dig

2009-07-04 @ 12:43:16
URL: http://marrinloof.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack, detsamma :) Kram

2009-07-06 @ 00:18:55
URL: http://angeliicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0