Fredag kväll...

Oj nu var denna vecka slut..
Denna vecka har det hänt lite .. Påsklov för ungarna här... och Julia har vart hos mig denna veck.. kul.
I tisdag var jag ner till vårdcentralen och tog bort en lever fläck... som satt lite dumt till.. man kan ju fundera på varför gud skapade sådan och sedan på ett sådant ställe.. Men tur att läkaren var sugen på att lka slaktare ; ) ..så det vart två styng .. men nu är det lungt...

Onsdag fick jag väll lov att jobba en stund *skarttar*
Torsdag , hade vi en "hemma" dag med mys och pys .. tyvärr var det lite kallt så det var inge skönt att vara ute..
Idag Frdag då, så åkte vi till farfar i borlänge och följde med han ut på marknaden .. ja det var det vanliga , strumpor  lite godis... och fick njuta i det härliga värder.. men det blåste lite snålt...


I morgon Lördag skall jag åka till sundsvall och hämta Rasmus & Anton som vart uppe hos siin mamma under sitt lov. så det blir en dag i bilen , ja eller några timmar iallafall...

Söndag kanske det blir att gå på mässa i falun.. vi får se....

Jag kommer med en åter rapport på detta ..

Nu har man vart lite sådär lite kvinlig av sig.. Klarat av två saker .. kollat på.. så skall det låta , med Sanna .. vilken kvinna ... suck säger jag bara...

Jag tänkte bjuda på en fin vår bild... Tack Martin för den ...


Så ni som  vill klicka gärna in på Martin sida med... 


Så tills jag kommer in igen .. hade det bäst..


// Fredrik

P.s vad skall ni göra ihelgen , ni kan väl sätta en signatur och berätta det..    d.s

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du har själv en väldigt fin blogg:) ( vet inte varför jag kan se hela din blogg)

2009-04-18 @ 23:51:07
URL: http://xandraochln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0